Adina BARILA
specializare
informatica
functie didactica
sef lucrari doctorand
experienta profesionala
  • 2004 - sef de lucrari, Facultatea de Inginerie Electrica, Catedra de Calculatoare, Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava
  • 2001 - 2004 - asistent, Facultatea de Inginerie Electrica, Catedra de Calculatoare si Automatizari, Universitatea “Stefan cel Mare” Suceava
  • 2000-2001 – asistent suplinitor, Facultatea de Inginerie Electrica, Catedra de Calculatoare si Automatizari, Universitatea “Stefan cel Mare” Suceava
  • 1993-2000 – profesor titular, Grup Scolar Industrial “H. Coanda” Bacau, Catedra de Informatica
  • 1992-1993 – profesor suplinitor, Grup Scolar Economic, Administrativ si de Servicii Bacau, Catedra de Informatica
  • 1990-1992 - programator, SC ASCO SA Bacau
coordonate
adresa: Str.Universitatii nr.9, Suceava
telefon: 0237 216 147 int.171
email: adina@eed.usv.roadina@eed.usv.ro
url: www.eed.usv.ro/~adina
realizari
  • Contracte de Cercetare si Publicatii (selectie)
  • Elaborarea temei de cercetare "Studiu privind securizarea informatiilor de programare a aplicatiilor cu memorii inscriptibile". Beneficiar: CAOM S.R.L. Gura Humorului
  • A. Barîla - To A New Generation Of User Interfaces, The Annals of the “Stefan cel Mare” University of Suceava, Electrical Section, Faculty of Electrical Engineering, Volume 3(10), Number 2 (20), ISSN 1582- 7445, pag 27-29, 2003
  • R. Prodan, M. Cerlinca., A. Barîla, C. Turcu, Gh. Pentiuc, V. Gaitan, Sistem pentru securizarea programarii microcontrolelor din seria ADUC8XX (ADUC 812) si ATMEGA103L/128, vol. „Tehnici informationale”, Suceava, ISBN 973-666-059-1, p.121-128, 2003
  • Gh. Pentiuc, T. Cerlinca, A. Barîla, O. Schipor, L. Pentiuc, C. Turcu – Aplicatii distribuite de supervizare a activitatii didactice, vol. „Tehnici informationale”, Suceava, ISBN 973-666-059-1, p.25-31, 2003
  • A. Barîla - Algoritmi de sinteza a texturii, Sisteme Distribuite, Editura Universitatii Suceava, 2004, ISBN 973-666-143-1
competente in cercetare
  • Programare si tehnici de programare
  • Sinteza imaginilor
competente in proiectare
  • C, C++
  • biblioteci grafice (OpenGL)